dimarts, 14 de maig del 2013

El Club de la Galeta



El mes de març, la Nuna , la Asun, la Conchi i jo vam inaugurar el Club de la Galeta a la Pastisseria Gabrieles , que vaig descobrir el mes de febrer amb el curs de galetes decorades que les meves companyes i el meu company de l’escola em van regalar per el meu aniversari.

El motiu va ser fer les galetes de comunió de la Èlia. El dia que vam fer el curs de galetes decorades, la Nuna, va fer el disseny d’aquestes galetes, inspirada en el seu preciós i elegant vestit.  Aquest mes l’Èlia ha fet la comunió, i per això publico ara aquesta entrada, ja que abans hagués desvetllat la sorpresa del seu vestit i del bonic detall per als convidats.


Com sempre, la Carolina, que regenta la pastisseria, ens va sorprendre obsequiant-nos amb un deliciós berenar, uns magdalenes de vainilla i de xocolata amb frosting de formatge, i ensenyant-nos algunes de les seves exquisides receptes: magdalenes  i focaccia. 
 

I també vam tenir la ocasió de veure exposats alguns dels seus espectaculars pastissos.

  

3 comentaris:

  1. Esteu fetes unes artistes i les galetes eran boníiiiiisimes i molt maques, donava llastima menjarles.

    Eva

    ResponElimina
  2. El pastís de la última foto m'ha deixa bocabadada. Increible.
    Petons!

    ResponElimina
  3. Hola, viendo aqui por allá, di con tu blog, interesante, me quedo por aqui, te invito a visitar el mío, http://madamenaroa.blogspot.com/, seguimos en comunicacion, saludos

    ResponElimina