dimarts, 21 de maig del 2013

Broqueta de pernil ibèric i codonyat



Amb aquesta recepta, participo en la convocatòria de Memòries d'una cuinera del mes de maig, que ens proposa fer una broqueta. Feia temps que no participava, ja que moltes vegades no em veig en cor de fer una recepta del tipus que es demana, perquè jo, tot i que poso molta il·lusió en saber cuinar, encara em falta aprendre molt :) Això sí, no em perdo cap dels  meravellosos reculls de la Judith i la Mònica, i les magnifiques propostes i explicacions d’altres blocaires amb molta més traça que jo, sempre m’animen a provar coses noves. Per exemple, el mes passat em vaig atrevir a fer creps per primera vegada. Ja us explicaré millor la meva experiència en un altre post. De moment us deixo la meva senzilla participació d’aquest mes.

Ingredients:

  • Pernil ibèric.
  • Codonyat.

Preparació:

  1. Tallem el codonyat a daus, tants com broquetes vulguem fer.
  2. Agafem cada trosset de codonyat, i l’emboliquem amb una mica de pernil ibèric, de manera que es vegi el codonyat per els costats.
  3. Punxem amb un palet de broqueta i ja està apunt per a fer un aperitiu.

GRÀCIES A TOTS PER COMPARTIR LES VOSTRES IDEES I EXPERIÈNCIES CULINÀRIES I ENSENYAR-ME TANT!!

10 comentaris:

  1. Aquestes barrejes de dolç i salat son les que mes m'agraden!!!
    Gràcies per l'aportació i no et pensis que no en saps!!! De vegades cal reptes d'aquests per provar coses noves...
    Ptns
    Lourdes

    ResponElimina
  2. Crec que has de perdre la "por" i llançar-te, segur que et surten unes propostes molt xules.;)
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  3. Carmeta, molt bones aquestes broquetes, segur que estaven de muerte....

    Carmenta m'hauria de posar en contacte amb tu, em pots escriure a elsfruitssaborosos@gmail.com


    moltíssimes gràcies

    ResponElimina
  4. Hola guapa! No t'has d'estresar pels reptes, cadascú fa l'aportació que pot i quan vol!!! Moltíssimes gràcies per participar, esperem que perdis la "por" com bé diu la Moni.

    ResponElimina
  5. Una combinació força interessant!! T'acabo de descobrir i aquí em quedo, ja tens una seguidora més! ;-)

    ResponElimina
  6. Que bones !!! I com que són tan sencilletes de fer... no tinc excusa per a no fer-les, al proper pica-pica cauran!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  7. Que bones!!! I com que són tan senzilletes de fer...al proper pica-pica cauran , segur!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  8. Que bones !!! I com que són tan sencilletes de fer... no tinc excusa per a no fer-les, al proper pica-pica cauran!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  9. sencillas,buenas y un sabor dulce salado genial,un bocado super apetecible
    Bss

    ResponElimina